""

Csapata, a Zengő Motorsport csütörtöki tájékoztatása szerint számukra is elérhető lesz ugyanaz a csúcstechnika, amit a gyári pilóták használhatnak, de függetlenek maradnak.

A japán márka 2012-ben jelentette be, hogy visszatér a WTCC-be. A gyári csapatnál két nagynevű versenyző, Gabriele Tarquini és Tiago Monteiro kapott helyet a legújabb Civic WTCC-fejlesztésekkel felvértezett változatának pilótaülésében.

Michelisz versenyautóját az olasz JAS Motorsport építi, csakúgy, mint a másik két gyári Civicet, míg a motor és a váltó Japánban készül – derül ki az MTI-hez eljuttatott közleményből, amely kitér arra is, hogy "teljes mértékben az eredményességre koncentrálva a Zengő Motorsportnak átmenetileg szüneteltetnie kell a kétautós felállást".

Indoklásként a csapat közölte: sem forrás, sem kapacitás nem lenne egy második autó felkészítéséhez és üzemeltetéséhez az idei szezonra.

Michelisz Norbert, aki tavaly megnyerte a privát versenyzők pontversenyét, az elmúlt két évben BMW-vel indult a versenyeken.

"Alig hiszem el, hogy olyan autóm lesz, amit a Honda gyár folyamatosan tökéletesít a háttérben, s hogy mi is részesei lehetünk e folyamatnak – idézte a közlemény Micheliszt. – Vezetési szempontból a hátsókerékhajtásról elsőkerékhajtásra váltás nem lesz egyszerű az elején, de a Honda és a csapatom elszántságával és támogatásával most már a hosszú távú célok elérésére koncentrálhatok, hogy még tökéletesebb versenyzővé váljak, még több versenyt nyerjek, és lehetőség szerint már a közeljövőben is a világbajnoki címért harcolhassak" – tette hozzá, köszönetet mondva egyben az elmúlt két évadért a BMW Motorsportnak és a BMW Magyarországnak.